Black Week tradycyjnie kojarzy się z czarnym kolorem rabatów, ale w tym roku zyska zupełnie nowy odcień. FaniMani rusza z akcją „RED IS THE NEW BLACK”, w której te same zakupy online – także w sklepach z kawą – mogą jednocześnie przynieść oszczędności kupującym i realne wsparcie dla organizacji społecznych.

RED IS THE NEW BLACK – kupujesz taniej, pomagasz skuteczniej
Według najnowszego badania UCE RESEARCH i Shopfully Poland aż 66,5% Polaków planuje zakupy podczas Black Friday. To okres, który od lat kojarzy się z mocnymi rabatami, promocjami i okazjami cenowymi.
Serwis FaniMani proponuje jednak świeże spojrzenie na zakupowe szaleństwo, ogłaszając kampanię „RED IS THE NEW BLACK” – inicjatywę, która dodaje do czerni wyprzedaży… czerwień empatii i pomagania.
FaniMani nie zachęca do rezygnacji z promocji. Wręcz przeciwnie – zachęca, by robić to, co zwykle, tylko z lepszym skutkiem.
W ramach Red Week, każdy zakup wykonany poprzez FaniMani u jednego z ponad 1800 sklepów internetowych (m.in. Allegro, Booking.com, Temu, RTV Euro AGD), automatycznie generuje darowiznę na wybraną organizację społeczną – bez żadnych kosztów po stronie kupującego.
To świetna wiadomość szczególnie dla miłośników kawy – wśród partnerów FaniMani są również sklepy online z kawą, w których w czasie RED WEEK zrobisz zapasy taniej, a jednocześnie wesprzesz swoją ulubioną fundację, szkołę, przedszkole, OSP czy klasę dziecka.
Jak podkreśla Marek Zywert, współtwórca FaniMani:
„-30% ceny na Black Week może oznaczać średnio 2,5% darowizny na Red Week. Nie musisz wybierać między oszczędzaniem a pomaganiem. Robisz to jednocześnie i zupełnie za darmo.”
Mechanizm jest niezwykle prosty i całkowicie transparentny:
Możesz wspierać m.in.:
• fundacje,
• stowarzyszenia,
• szkoły i przedszkola,
• klasy szkolne,
• Koła Gospodyń Wiejskich,
• Ochotnicze Straże Pożarne.
Kupujesz tak jak zawsze – ale robisz coś dobrego przy okazji.
Skala zakupów w internecie w czasie Black Week jest ogromna. Jeśli choć część z 66,5% Polaków aktywowałaby darowiznę przez FaniMani, organizacje społeczne otrzymałyby realne wsparcie liczone w milionach złotych – bez żadnego dodatkowego wysiłku ze strony kupujących.
To doskonała okazja, by przy okazji kupna elektroniki, prezentów świątecznych, ubrań czy… pysznej kawy, zrobić coś dobrego i odpowiedzialnego.
Sprawdź profil FaniMani i zacznij pomagać przy okazji codziennych zakupów -> https://fanimani.pl/
Red Week to kampania, w której robiąc zakupy online przez FaniMani w ponad 1800 sklepach, generujesz darowiznę dla wybranej organizacji społecznej – bez żadnych kosztów po Twojej stronie.
Tak! Korzystasz z tych samych promocji Black Friday i Cyber Monday, a dodatkowo część zysku sklepu staje się darowizną. Oszczędzasz i pomagasz jednocześnie.
Ponad 17 tys. organizacji społecznych, w tym fundacje, szkoły, przedszkola, OSP, klasy szkolne i Koła Gospodyń Wiejskich.
Wystarczy zrobić zakupy poprzez stronę lub aplikację FaniMani. System automatycznie naliczy darowiznę dla wybranej przez Ciebie organizacji – bez ingerencji w cenę Twojego zamówienia.